torsdag 3. desember 2009

Du lurer kanskje på...

Du lurer kanskje på hvordan det går med Simon? Han har så smått begynt med opptrening, men har fortsatt støtte både for nakke og buk. Det vil nok bli noen skritt tilbake når de blir tatt av. Det er jo så mange muskler som ble skadet og som ikke har vært i bruk på måneder. Mildt sagt rart å tenke på at det snart er fire måneder siden ulykken... Men uansett; det går framover, om enn med museskritt. Fortsatt gjenstår mye trening og uvisshet, men det ser forholdsvis lovende ut. Og det aller viktigste er at HAN LEVER og HJERNEN ER USKADET!! Så får vi bare fortsette å håpe og be om at han skal klare å gå igjen.



Over til noe annet. Du har antageligvis sett flere ruter fra denne tegnede serien (trykk på bildet, så får du se det i større format):



Kjærlighet er... forleden kveld da Ole Gunnar hadde lagt seg før meg, jeg var på badet og gjorde meg klar. Da hadde han kommet på at jeg ikke kan fordra å legge meg under kald dyne. Han, derimot, var mer enn varm nok. Derfor hadde han ligget under dyna mi ei stund for å varme den opp til jeg kom :)
Snille, gode, mannen min!

1 kommentar:

Beate sa...

Hei :) Jeg har brukt Gjesdal bommul sport til kluten min.