tirsdag 23. mars 2010

Lommetøfler

Jeg er generelt veldig glad i farger. Syns det er godt å ha farger rundt meg. Nå har det vært vinter lenge og naturen er kledd i svart/hvitt/grått/brunt. Riktignok ser det ut til at våren er i anmarsj, og da blir det etter hvert flere farger ute også. Men jeg trenger farger NÅ! ;) Derfor har jeg strikket meg et par gule lommetøfler og pyntet dem med orange blomsterknapper. Passer jo ekstra godt i og med at det snart er påske.


Ikke så kjempeknæsjt med blå og hvite sokker inni, men pyttsann!

Nærbilde av pynten:


4 kommentarer:

Marion sa...

Så fiiiin! er de enkle å strikke? Kan jeg våge meg på et sånn prosjekt mon tro?...:) Fint med litt farger ja!

Line Kristine sa...

Takk, Marion! :)
De er veldig enkle å strikke, så dette regner jeg med at du klarer, ja!

EM sa...

FIN! Æ sa det her om dagen at æ syns du skulla vært bestemora te mine fremtidige barn...hihi! Du e sååå flink! :)

Line Kristine sa...

Såpass, ja! Tusen takk! :)