lørdag 27. mars 2010

Takknemlig for gode nyheter!

Tankene går tilbake til onsdag 12. august 2009. Dagen da to av mine søskenbarn nesten mistet livet i en svært alvorlig trafikkulykke... Alma har det gått veldig bra med. Simon har det vært mye mer spenning knyttet til. For noen dager siden fikk jeg veldig gode nyheter - nå sitter Simon i vanlig rullestol og kommer seg rundt i den selv! Dette går så absolutt riktig vei! :) Fortsatt gjenstår mye trening og en del utfordringer, men tenk på hvor forferdelig det kunne ha gått, da! Keep praying!



På strikkepinnene i skrivende øyeblikk er en lugg i lillamelert Smart-garn.

Jeg strikker vrangbord med 2 rette og 2 vrange som vanlig, men fargeskiftningene i garnet gjør at det blir skrå striper :) Denne uka har det vært -25 % på alt garn på Domus. I dag var jeg innom og kjøpte meg mer Smart-garn, noe blåmelert og noe rosa-/brunmelert. Planen er at det skal bli lugger av de nøstene også.

I morgen er det palmesøndag, og jeg skal jobbe på gudstjenesten på Misjonshuset her i Verdal. Nå skal jeg skrive kunngjøringene. Også må jeg huske å flytte klokka en time fram i natt, så jeg kommer på arbeid til rett tid ;)

Ønsker deg som leser dette ei knaseknæsj helg!

1 kommentar:

Hanne sa...

Hei Line, så flott å høre at det går bra med søskenbarnet ditt :) Jeg har også strikket slike sokker i akkurat sånn smart garn. Jeg anbefaler deg å strikke med dobbelt garn når du ska strikke hælen, for smart garn er ikke noe bra sokke garn og det slites fort fordi det er ikke nylon i det :) Lykke til, jeg er fornøyde med mine, men de brukes med omhu siden jeg er redd for å slite dem ut (jeg har allerede slitt ut et par) :P