fredag 18. februar 2011

Kveldstanker

Lite strikking å vise fram her i bloggen for tida. Lenge siden noe har blitt ferdig, egentlig. Det er delvis fordi jeg har vært skikkelig forkjøla og ikke orka å strikke noe særlig på ei stund. Og det er delvis fordi jeg strikker på et litt stort prosjekt, som da naturlig nok tar tid å få ferdig. Jeg strikker faktisk et babyteppe. Og NEI, JEG ER IKKE GRAVID!! Vet ikke hvem som skal få det heller. Fant bare et fint mønster i et hefte og begynte å strikke. Mye annet jeg har lyst til å strikke også. Men prøver å være litt streng med meg selv. Skal prøve å komme ganske langt på teppet før jeg begynner på flere nye prosjekter. Ikke lett... Har ikke sagt jeg kommer til å holde meg til planen heller... :P


I dag har jeg hatt en sånn dag... Har egentlig hatt mest lyst til å være bare hjemme. Ikke forholde meg til noen andre mennesker enn Ole Gunnar. Hodet fullt av tunge tanker. Veldig lav tro på meg selv. Tårer i øyekroken (og delvis nedover kinnene)... Noen sånne dager må jeg bare ta hensyn til meg selv og bli hjemme. Men innimellom velger jeg heller å presse meg selv avgårde. Så i kveld dyttet jeg meg selv ut døra og på en måte tvinget meg selv til å møte andre mennesker. Jeg angrer for såvidt ikke, men det er tungt. Sliten nå...

Men jeg håper at morgendagen blir bedre. Håper på solskinn, og da ikke bare utendørs.

2 kommentarer:

Marion sa...

Gleder meg masse til og se babyteppet du strikker på! Åsså seinne æ MASSE goe tanka te dæ Line vænnen min <3 I morra bli det ein my beir dag ska du sjå :) Go klæm

Anne-Lill sa...

Håper du har en lys og fin søndag. Gleder meg til å se deg i morgen.
Klem