onsdag 30. mars 2011

Award

Jeg har fått en award med en utfordring fra Marion.


Utfordringen er å svare på ti spørsmål. Så da kjører vi på...


1) Hvorfor begynte du å blogge? For det ene fordi jeg er glad i å skrive, uttrykke meg med ord. For det andre for å dele litt av det som foregår i mitt liv. Og for det tredje for å vise fram resultatet av mine kreative krumspring.


2) Hvilke blogger følger du? Det er en del. De fleste av dem er hobbyblogger av et eller annet slag.


3) Favoritt makeup? Jeg bruker veldig sjelden makeup. Faktisk så godt som aldri.


4) Favoritt klesmerke? Er ikke så opptatt av klesmerker. De fleste klærne mine er fra Cubus eller H&M. Men jeg har en Skogstad-jakke og regnsett fra Stormberg.


5) Ditt "MÅ" ha makeup-produkt? Må ikke ha noe.


6) Favorittfarge? Jeg er generelt veldig glad i farger. Men favorittene er vel rød, blå, lilla og grønn. Jeg er litt som et skogtroll - kler best farger som fins i ei bærtue :P


7) Favorittparfyme? Har ingen favoritt, direkte. Det er mange gode lukter.


8) Favoritt-film? Jeg er ganske altetende når det gjelder film. Bare det ikke blir for mye skyting og for makabert...


9) Hvilket land vil du reise til og hvorfor? Mulig jeg er kjedelig, men jeg kunne tenkt meg å se mer av Norge, jeg.


10) 5 ting du må ha i veska? Tyggis/drops, lypsyl, penger, nøkler og mobil


Så skal jeg sende denne awarden videre til fem fine og inspirerende blogger. Jeg sender den til Hanne Marte Renate Beate Erica

3 kommentarer:

Marion sa...

HIhihihi som ei bærtur du liksom :P Søta!

Hanne sa...

Så koselig med award Line Kristine. Tusen takk for det. Det er alltid hyggelig å bli satt pris på. Håper alt står bra til :) Klem fra Hanne :)

Anlen sa...

Stilige skjerf du lagar, det er lett å få dilla på ein ting, ja... Morsomt å lese svara dine, blir litt kjent med deg på den måten!