søndag 3. april 2011

Kreativitet og Gla`sang

"Der alt er ryddig skjer sjelden mye kreativt" (Erik Lerdahl)

Da må i såfall salongbordet vårt være et ypperlig utgangspunkt ;)


På noen av pinnene finner man begynnelsen på en sokk i Fabel. Skikkelige vårfarger til å bli glad av!


På fredag kjøpte jeg meg litt helgekos. Det var to nøster av det blåturkise, men det ene har blitt til en kopptue maken med den grønne jeg viste fram for ikke lenge siden. I tillegg kjøpte jeg maskestoppere. Det har jeg tenkt på lenge. Snedig å sette på endene av strikkepinnen om man skal ha med seg strikketøyet bort f.eks. Så slipper man at maskene faller av pinnen.


Nå skal jeg ganske snart gå og skifte til soldatuniform. Vi i Frelsesarmeens strengemusikk skal være med på Gla`sang kveld på Misjonshuset her i Verdal i kveld.

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

2 kommentarer:

Misemor sa...

Slike maskestoppere er geniale. =) Lykke til med kreativt rot, kopptuer og sokker!
=) Misemor

Unknown sa...

Det er ikke rot, det er inspirasjon!