søndag 14. august 2011

Sliten i dag...

Noen ganger tapper det meg mer enn det gir meg å være på jobb. I dag var en sånn dag. Kombiner en bra dose angst med det å skulle stå foran masse mennesker (jeg jobber som klokker)...
Etter gudstjenesten i dag var jeg anspent og sliten både fysisk og psykisk. Så skulle vi være med foreldrene mine og ei tante til pappas hjemsted for å grille senere på dagen. Jeg hadde egentlig mest lyst til å bli hjemme, men ble nå med likevel. På veien var vi innom Fjæran, farmors hjemsted. Der er det godt å være. Vakkert, ikke sant?


Bølgeskvulp, sol, ro, vakker sensommernatur og kyr som beitet fredelig like ved. Jeg kjente at jeg klarte å senke skuldrene og puste igjen. Det gjorde godt.
Nå er vi hjemme igjen. Trivelig å grille sammen med familien. Helsebot å være innom Fjæran. Men sliten i dag...

2 kommentarer:

Ingeborg sa...

Vakkert!

Heidi-Kristin sa...

Takk for hyggelige kommentarer på min blogg.
Det kommer helt an på hvor store du ønsker å lage teppene, ca 50 cm bredde er bra for vårt sykehus.
Et sted mellom 100 og 150 masker alt ettersom pinnestørrelse og hvor fast du strikker, og da tror jeg det holder med ca 3 nøster babyull.
Du finner mailadressen min i første amandainnlegg, ta gjerne kontakt.