søndag 1. januar 2012

Første dagen i 2012

Årets første dag har vært tung. Det verker i anspente muskler og tankene er tunge. Humøret er like strålende som været - overskyet og regn. Jeg fant ut at jeg hadde to valg. Enten kunne jeg sitte der, synes synd på meg selv og kjenne på hvor tung dagen var. Eller så kunne jeg gjøre noe for å gjøre dagen litt lysere om ikke annet.

En god kopp te er aldri å forakte.


I tillegg fant jeg fram oppskrift, pinner og garn i en glad farge,


kryssordblad,


og godteri (å øke blodsukkeret litt kan hjelpe).


Med dette inntok jeg sofakroken hvor også fjernkontrollen til TVn var innen rekkevidde.


Så ble 1. januar 2012 en forholdsvis grei dag etter hvert.

1 kommentar:

Manisk kreativ sa...

Velkommen til Strikkeblogger.blogspot.com Håper humøret er på topp nå! :-)