torsdag 1. mars 2012

Endelig kan jeg blogge om den!

Endelig kan jeg blogge om barselsgaven! Nå har den kommet fram i posten til den vordende mor (les: min gode kollega og venninne Helga Mathea). I pakken lå noe lite, blått og hjemmestrikket, nemlig denne buksa


og disse sokkene


Sokkene er strikket etter denne oppskriften. Det er såkalte tubesokker, altså sokker uten hæl. Dermed passer de garantert fra første stund og en god stund utover. Jeg brukte babyull og pinner nr. 2,5.

Gaven falt absolutt i smak og det gleder selvfølgelig en strikkedames hjerte! <3

5 kommentarer:

Marion sa...

Kjempefin gave! :)

Line Kristine sa...

Tusen takk, Marion!

Anne-Lill sa...

Heldig liten gutt som får bruke de klærne. Du er flink Line!

Heidi-Kristin sa...

Flott bukse!
Litt kjedelig sånn med disse gavene, gaver blir liksom ikke de samme når mottaker vet hva som skjuler seg under papiret....
Jeg har en gang kommentert litt for åpenhjertig om gaver under produksjon, bare for å oppdage at mottakeren leser bloggen!
Hyggelig med interesse for bloggen, men ikke like morsomt å røpe gaver for tidlig.....

Marte sa...

YAY! :D Det var jo det jeg sa :) Kjempefint er det!