lørdag 3. mars 2012

Strikkevettreglene

Du har sikkert hørt om fjellvettreglene. Men visste du at strikkevettreglene fins også? ;)



* Legg ikke ut på langtur uten nok garn
* Meld fra hvis du blir borte lenge fra strikketøyet
* Vis respekt for garn og alle oppskrifter
* Vær rustet med nok garn og strikkepinner selv på korte turer
* Ha alltid med en veske med det utstyr som strikkingen krever
* Lytt til erfarne strikkefolk
* Bruk gjerne flere oppskrifter
* Strikk gjerne alene
* Vend i tide, det er ingen skam å rekke opp
* Spar på kreftene, grav deg ned i garnnøstene om nødvendig

12 kommentarer:

Sysleglad sa...

Hehe! Den var bra :)

Julie sa...

I love it!!!

Og jeg er riimelig trofast mot disse reglene for å si det slik..:o)

Spørs om ikke jeg må stjele denne altså Line...så linker jeg tilbake til siden din?? :o)

God lørdagskveld..:o)

KLem klem

Lykkelinn sa...

Hehe, morsom! Og mye sant i den også!

Håper du nyter lørdagskvelden med et fint strikketøy!

Marion sa...

Hahaha, fantastisk! :D

MaritSyux sa...

Herlig!!

Berit sa...

Topp, den var fin.
Og alt var sant :)
Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Hehe! Fantastisk... Har vært flink å følge de før, men av en eller annen grunn så har jeg begynt å glemme og tenke på regel nummer 1 når jeg handler inn til turen...

LaLa`s Loft sa...

Hei Line.....
Du må gå in på bloggen min, har hatt trekning ;)
Klem :)

Send meg mail på adressen i inlegget :)

Marte sa...

hehehehe, nå lo jeg godt Line xD

Hanne sa...

Hehe den var morsom :D Søt bukse i forrige innlegg også :D

Monai sa...

Nei de har jeg ikke hørt om tidligere.Men fine og fornuftige regler da he he.

Hanne`s lille hule sa...

Den e sååå sykt bra:-)))))))