lørdag 30. juni 2012

St. Olavsloppet og Søstrene Grene

Min kjære er en sprek mann! I disse dager er han med og løper St. Olavsloppet fra Østersund til Trondheim. Han har løpt en etappe hver dag og ender opp med litt over 2 mil til sammen.


Jeg har vært på shopping i dag. Testet ut Søstrene Grene sin nye butikk i Levanger. Der fant jeg mye spennende. Ikke umulig at jeg må dit senere på f.eks. julegavehandel. Ja, jeg har begynt å tenke julegaver allerede nå i sommervarmen...

 


Med meg hjem ble tre nøster bomullsgarn,


te og en søt, lang skje som er kjekk å ha i høye tekrus (den måtte jo selvsagt være lilla),


og plastperler i herlige farger. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til. Men noen ideer har jeg da ;)

4 kommentarer:

Hanne sa...

Søstrene Grene er en fin og litt skummel butikk. Skummel for lommeboken i hvert fall. Finner så mye smått som jeg bare MÅ ha når jeg er der. Så morro at de er kommet til Levanger også da. Er over fire år siden jeg var der sist så burde vel tatt meg en tur snart. Ønsker deg ei fin helg :)

Marion sa...

Sprekingen!
Handlet kanske "litt" mer enn deg jeg da...*kremt* men det snakker vi da ikke så høyt om...;)

Klem

duBedåre sa...

Flink og sprek mann!

Og søstrene Grene er en flott butikkkjede med mye spennende og ok priser. Kanskje godt jeg ikke har en i nærheten? (o:

Heidi sa...

Takk for kommentar i bloggen min.
Nå er det lenge siden jeg har strikket med garn med Søstrene Grene. Men jeg brukte dobbelt garn, dvs to tråder, og TROR det var pinne nr 4 1/2. Bruker du trådendene fra samme nøste gir det en klut, eller to forskjellige nøster to kluter.