søndag 29. desember 2013

Under pressure!

Ved årsskiftet pleier jeg å ha en slags oppsummering av strikkeåret her i bloggen min. Teller opp hvor mange par sokker jeg har strikket f.eks.
 
Men! Og det er et stort men... Prosjektene mine får ikke komme på den lista før alt av tråder er festet, eventuell montering er gjort og så videre. De må med andre ord være HELT ferdige. Dermed legger jeg litt press på meg selv disse siste dagene av året. Jeg vil jo ha flest mulig av ufoene mine med på lista. Så nå er det mye ferdigstilling og trådfesting det går i.
 
 
I dag har jeg sydd sammen disse lommetøflene og pyntet dem med fine knapper.
De skal bli en del av en overraskelsesgave på nyåret.

1 kommentar:

Anne-Lill sa...

Hvor mange tråder fikk du festet før nyttårsrakettene smalt da? Venter spent på oppsummeringen din.

Og godt nytt år, kjære venn!