torsdag 24. april 2014

Avsløring!

Endelig kan jeg avsløre hva det hemmelige prosjektet mitt var. For nå er det ferdig og overlevert til mottakeren. Det jeg strikket var et babyteppe til en kollega som venter barn like etter sommeren.
Hun ble både overrasket og glad :)


Teppet har likedan mønster som det jeg strikket til søsteren min da hun var gravid med nevø Emil.
Dette er strikket i Viking babyull på pinne nr. 3. Det veier ca. 315 gram og er 64,5x84 cm. 

Her ser du nærbilde av mønsteret.

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Nydelig babyteppe! Så snill du er! Dette blir godt å varme den lille med.

klem fra Ingunn

Tante Constanse sa...

Kjempefint babyteppe! Så flott gave - og heldig liten baby. Men så er det jo alltid ekstra hyggelig å gi en gave til nyfødte! :))

God helg til deg!

Anna GL sa...

Utrolig flott teppe altså! Ikke rart hun ble fornøyd! :)

Line sa...

Så søtt :) Likte mønsteret kjempegodt :) Den lille syntes sikkert teppet var både mykt og varmt :)