tirsdag 12. august 2014

Barnehagelugger og litt arvegods

 Da er jeg godt i gang med barnehageluggene til lille Emil nevø.
Var ute på trappa og tok noen bilder tidligere i dag. Føler jeg blir sett litt rart på når jeg holder på med det, men. Særlig hvis spisestedet på andre siden av veien har åpnet for dagen ;) Men det er da fullstendig normalt å ta med seg mer eller mindre ferdige strikkeprosjekt ut for å ta bilde av dem, sant? Hi hi! De får bare venne seg til at nå bor det en strikkeblogger her.


Strikker i størrelse 3-4 år. Skal strikke noen i mindre størrelse også. Emil er ikke ett år ennå, men det er jo greit å ha ett/flere par klart til han blir større også.


Helt til slutt i dette blogginnlegget kommer bilde av litt arvegods. Min bestemor døde i februar i år. Jeg fikk blant annet denne eska med knappenåler. Ikke så stor ting, og ikke så veldig verdifull heller. Men den minner meg om henne og jeg syns den er fin, jeg!


2 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefine sokker, disse blir gode utover nå.
Arvegods med minner er ordentlig fint å ha :)

Bundingen sa...

Så enig med Berit. Koselig å arve noe som har vært i bruk og fremdeles duger. Sokkene minner meg om at høsten er like om hjørnet. Riktig friske farger på dem.

Ha en fin dag! Selv håper jeg på oppholdsvær til klestørk og litt bærplukking, men regner det, kan jeg godt sitte inne og strikke også....

Klem fra Ingunn