onsdag 8. oktober 2014

Nervepirrende!

 I går kveld gjorde jeg noe som var skikkelig nervepirrende! Jeg tovet for første gang med ny vaskemaskin! Litt forhøyet puls da jeg åpnet maskina etter endt vask ja, kan man si... Men det gikk heldigvis bra!

Ikke så helt enkelt å få tatt gode bilder av mørkegrå votter. I hvertfall ikke innendørs. Men du får en viss peiling på hvordan de ser ut. Har brukt samme oppskrift som da jeg strikket votter til pappa og til meg selv. Strikket noen omganger ekstra fra brettekanten og opp til tommelen i forhold til hva oppskriften sier. Syns de blir litt korte ellers. Disse er i størrelse medium og er dermed litt store til meg. Det er helt greit, for hun som skal få dem i julegave har litt større hender enn meg. Så nå kan jeg krysse av for enda en ferdig julegave. Kjekt!


Før det nervepirrende tovingsprosjektet var jeg ute og gikk tur. Og når strikkedama er ute og går i høstmørket, hva er vel da mer naturlig enn refleks med Selburoser på? ;)


1 kommentar:

Berit sa...

Flotte votter, gode og varme.
Hun er heldig som får disse i julepresang :)