søndag 30. november 2014

Halvveis.

Da har det blitt advent i heimen her også. Det er noe med det når man flytter (sånn som vi gjorde i sommer). Man må finne nye plasser for adventsstjerne, sjuarmet lysestake, julepynt osv. osv.


Her i nyleiligheten er det to sånne små vinduer. Det passet jo ypperlig til stjerna og den sjuarma lysestaken. Riktignok vises ikke alle sju lysene utenifra, men det er jo ikke så nøye.


Så over til et strikkeprosjekt, grunnen til at tittelen på dette blogginnlegget er Halvveis.
I forrige blogginnlegg skrev jeg om en bursdagsgave. Om du ser på bildet der, så kan du se at jeg skulle strikke lugger. I dag ble den første ferdig, altså er jeg halvveis.


One down, one to go! Gikk jo fort dette! Fire døgn fra jeg begynte til jeg var ferdig med den første. Nå må det tas med i beregningen at det har vært ei helg i blant de fire dagene, da. Har mer strikketid da.


Så da er det vel bare å begynne på nummer to i morgen for eksempel.

Ønsker deg ei fin uke! Min blir litt vel innholdsrik, så jeg må prøve å finne pustehull der jeg kan, tror jeg vi sier...

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Stjerna passer kjempebra i det vinduet! Lykke til med sokk nr 2! Dette blir et fint par.

God mandag fra Ingunn

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette var fine sokker. Blir nok varme og gode også!