mandag 14. desember 2015

Votter og TV-strikk.

Da er vottene mine ferdige! Gode og varme votter i en av favorittfargene mine :)


Og jeg har vært på Europris og handlet kopptue-garn. Det er enkelt og greit å ha som TV-strikk. Vottene jeg har strikket er for så vidt også såpass enkle at de kan fungere som TV-strikk. 
Kopptuer er kjekke å ha liggende på lur i tilfelle man skulle få behov for en gave f.eks. Det er noen som får det av oss til jul i år, sammen med kaffesåpe.


Tuva-garnet fra Europris er min favoritt til tuer. Det har god sugeevne. Dessuten syns jeg tuene blir passelig tykke. Dermed tar det ikke år og dag før de tørker igjen, og dermed surner de heller ikke så lett.

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Flotte votter - min favoritt farge også😊. Tuva garnet har jeg aldri testet ut, jeg hat mye brukt garnet hos søstrene grene😌