fredag 1. januar 2016

Strikkeåret 2015.

GODT NYTT ÅR!

Noen strikkeprosjekter ble ikke ferdige før vi gikk over til 2016. Dette Amanda-teppet er et av dem. Tror det er Amanda # 12 fra meg. Det skal etter hvert få varme en liten kropp på St. Olavs hospital i Trondheim.


Så var det "årsoppgjøret", da :) Jeg syns det er kjekt å skrive ned hva jeg har strikket i løpet av året, og så ta en oppsummering ved årets slutt. Det blir da en del i løpet av et helt år. Og sånn blir lista for 2015 seende ut:


30 kopptuer

2 tepper til Amanda-prosjektet og 1 til en venninnes baby

3 luer

2 par lommetøfler

1 par tovede votter

2 trekantskjerf

Dukkeklær (to selebukser, en kjole, et seleskjørt og to luer)

2 par snurrestrømper i voksenstr. og 9 par i babystr.

3 håndklær

8 par lugger, damestr.

1 skjørt

4 par pulsvarmere med fletter



En solid overvekt av kopptuer, ser jeg. En del ble gitt bort til jul, og så er det alltid kjekt å ha noen på lur i tilfelle man trenger en gave f.eks. Veldig kjekt TV-strikketøy er det også :)

4 kommentarer:

Beate sa...

Flott produksjon dette året også Line! Ønsker deg et godt nytt år!

Bundingen sa...

Godt nytt år! Ja, det blir en del gjennom et år. Artig å ha en oversikt.

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

GODT NYTT ÅR!

DU ER DYKTIG!!

LisaM sa...

Godt nyttår! Og takk for hyggelige kommentarer hos meg i året som har gått:)
Det er kjekt å skrive ned hva man lager, for så kunne lage en oversikt når året er omme. Moro å se faktisk hvor mye garn som har blitt til flotte ting.
Du hadde en bra liste du også. Flink er du!
Fortsatt god helg!