torsdag 18. februar 2016

I rute(r)

Så ble det stille her på bloggen en ukes tid. Jeg har strikket, men jeg har også vært mye sliten. Så da ble det lite blogging... På strikkepinnene går det mye i ruter nå. Et Amanda-teppe er ferdig,


og jeg har begynt på et til. Denne gangen i lyngfarget babyull.


Enkelt og greit mønster som passer bra til TV-titting. Så får jeg slappe av og kose meg og teppene vil etter hvert varme små kropper på St. Olavs hospital i Trondheim. Er ikke det en vinn-vinn-situasjon, så vet ikke jeg! :)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Jo, da! Du er både snill og flink! Fine tepper som varmer de små!
Her våkna vi til 15 minus og gråvær i dag. Det var kanskje en tanke å tanke å rydde og vaske litt?

Riktig god helg fra Ingunn

Lisbeth sa...

Det må man vel kalle vinn-vinn :) Nyt helgen!