lørdag 30. april 2016

Kreativitet. Min glede, min flukt og min medisin.

Å pusle med kreative prosjekter gir meg mye glede. Det er også min flukt, min tankeavledning. Det hjelper meg å tenke på noe annet når det er tungt og vondt, og på den måten er det også min medisin.

I dag har jeg funnet fram porselensmalingstusjene mine og hvite kopper igjen.


Og nå står fire kopper til tørk før de skal herdes i stekeovn.


En med hjerte i mørkeblått/lyseblått/sølv, en med hjerte i grønt/svart/gull, en med hjerte i rødt/rosa/sølv og en med hjerte i gult/orange/gull.


Hjertet på kopp nummer to ble nesten litt sånn kamuflasjeaktig ;)

Ønsker deg en god helg!

2 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så stilige kopper, og veldig smart å sette på et papirhjerte. Godt du finner glede i kreativitet :-)

Bundingen sa...

Dette kan bli noen riktig fine presanger, f.eks. med en sjokolade oppi koppen! Fint for deg å holde på med og en glede for andre å få! Er det ikke det vi kaller vinn-vinn?
Gratulerer med dagen! Jeg har feira med sykkeltur, og nå er jeg i gang med å lese blogger. Det har vært litt travelt i det siste, så jeg er på etterskudd, men synes det er morsomt å få med meg alt.

Klem fra Ingunn