tirsdag 12. september 2017

Basargevinster

 Hvert år, sånn rundt 20. oktober, er det basar på Bakketun folkehøgskole her i Verdal`n. Jeg har selv vært elev der og er glad i skolen. Og i år fant jeg ut at jeg vil bidra med gevinster. Så i dag har jeg pakket inn kopptuer og kaffesåpe i cellofanposer. Må da være en fin gevinst å vinne det, vel? :)


Cellofanposene kjøpte jeg til en billig penge på Nille. Var litt spent på om de var store nok, men størrelsen ble jo helt perfekt.Veldig snedig! Såpestykkene merket jeg med en liten lapp hvor det bl.a. står hva det er for noe. De ser jo unektelig litt ut som sjokolade, men passer heller dårlig til å spises ;)

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Så flink du er, Line Kristine! Alltid rede til å hjelpe til og glede andre! Fine gevinster!

Ønsker lykke til med basaren!

Klem

Berit sa...

Flotte gevinster, disse er det nok mange som har lyst til å vinne :)

Barwitzki sa...

Veldig fine gevinster. Nydelig du har laget.
Ønsker masse glede med basaren. Hilsener fra Viola

AnnetteK sa...

Flotte bidrag. Heldig de som vinner disse.