søndag 8. oktober 2017

4-årsgave til en liten nevø

Vår lille nevø fyller 4 år i dag. Hurra for Emil!
Da jeg skulle pakke inn gaven hans, ble jeg inspirert av minpyssligasida på Instagram (som igjen har blitt inspirert av kolossaltpyssligt.


Jeg gikk for en litt mindre detaljert versjon. Kjøpte grønt gavepapir til "gress" og i en tegneblokk med farget papir fant jeg svart papir til "veien".


Med hjem fra butikken ble også en liten dumper.


Og veien måtte jo få gulstripe midt på. Så den laget jeg av en post-it-lapp. Det ble ikke helt beint, så perfeksjonisten meg var glad for at dumperen skulle oppå ;)


Sånn! Jeg teipet den fast til veien. De som hadde laget sånn pakke på Instagram hadde visst limt fast kjøretøyet til veien. Det ville ikke jeg, for det fungerer dårlig å kjøre rundt med f.eks. en dumper med limrester på hjulene.


Og til slutt et bilde tatt litt mer på avstand :)


Tror kanskje tante Line hadde det mer moro med dette enn Emil selv. Han var naturlig nok mest opptatt med å åpne alle pakkene framfor å studere tantes kreative krumspring. Men artig lell! :)

1 kommentar:

Bodil sa...

For ein god ide og heldig nevø :)