mandag 30. oktober 2017

Har utsatt det kjedeligste til slutt

Det er lite lurt å utsette det kjedeligste til slutt. Men det har jeg altså gjort nå. Jeg har strikket et par votter som skal toves, men utsatt å strikke tommelen på dem begge. Det er jo ikke det at det tar lang tid, men du verden sånn tiltak det kan være likevel!


 Nå i kveld tenkte jeg at jeg skulle ta meg selv i nakken, strikke tomlene og få vottene i vaskemaskina. Men hva hadde denne smarte, lille fruen gjort? Jo, hun hadde begynt på et nytt par likedane votter, bare grå denne gang. Dermed er de eneste strømpepinnene jeg har i str. 5 opptatte. Æsj...Får se, da, om det blir strikking av grønne tomler når jeg er ferdig med den første grå votten. Eller om jeg evt. kjøper flere strømpepinner i rett tykkelse i morgen. Time will show :)

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Vottene blir fint :-)) Veldig god med tove.
Jeg har i gang også og strikker toppen... og etterpå... tommelen,
jeg har mønsterstrikke uten tove.
Spennende hvis ferdig dine :-)) Masse glede. Strikkeglede... også med grå.
Vi har hatt super solen, men nå er kald og vått... strikkeværet.
Hilsen fra Viola